Dear haxeera,

by - 12:38 PM

Dear Haxeera,

Kok ye pon nak aktifkan balik blog ni tak yah la sampai hari-hari nak post. :'(
Macam seronok plak nak post hari-hari. Macam tak sedar diri.
Padahal baru je setel hal2 registration master. Banyak plak masa kau nak blogging kan. Huhu

Ok la. Post seminggu skali ok la kan. Hehe. Macam banyak bende sebenanya nak nulis. tak tulis takut lupa. Haha. Takpe, yg sensored sket simpan masuk draft. Tak payah sharing kot. Orang pon rimas nengok banyak mengadu kat blog. Share ngan Allah, kalo nak tulis gak simpan kat draft. Hehe

Ni nasihat kat aku jela. Orang lain nak share gak aku takde hal. Suke jugak. Buat pengajaran diri. :)

*saje name letak haxeera, xnak masuk kat google search. kih3. (Macam ade org nak search ko). As precaution la kan. :)

Ahad. 150913. 1241.


You May Also Like

2 comments

  1. berapa lama lagi master ko? kt UM ade PJJ political science x dear? kt mana nak check eh?

    ReplyDelete
  2. Political science kt UM setahu aku takde. tapi xtaw la.hehe. Aku baru je register. Plg lama insyaAllah 2 tahun. plg cepat setahun setengah. Doakan aku abeh cepat2 dgn cemerlang taw! hahaa

    ReplyDelete

=)