Hai hai.

by - 11:34 PM

Assalamualaikum.

Hai. Ehem ehem.
Serius, aku rindu giler nak menulis kat sini. Tak de kesempatan plak nak menulis. Plus, aku memang kurang berkebolehan nak mengekspresi perasaan dengan tulisan. Gittew. Blog ni pon memang agak lama giler terbiar. Dekat 6 bulan aku privatekan. Sebab memang tak sempat nak pedulikan, jadi ade bagusnye jugak aku privatekan sekejap.

Sengaja buat private. Skang publickan balik. Tapi...sebelum tekan public, click all post then revert to draft then public. Ade la satu dua tak masuk draft. Sengaja. Sengaja nak reset semua. Bosan dengan cerita dulu. Saja nak bukak cerita baru. Dengan harapan cerita baru pasni 'matang' la sikit. Tak banyak sikit pon jadila.

Aku dah nak menganjak 25 tahun. Takleh nak duk di takuk lama ( cewwahh..takuk tu...). Blog mestila macam umur 25 tahun. Ala2 hijabista. Kah3. Perlu sangattt. Cerita2 lama simpan dalam draft. Kalau rindu bleh tgk balik. Tengok balik lembaran-lembaran yg tak berapa la senonohnye. Tak senonoh tapi comel je rasa.haahaa. Payah perasaan camni. Pui.

Ah. Semua apa yg aku lalu dalam hidup aku ni aku hargai. Pahit ke manis ke, aku telan je. Semua tu membentuk aku skang. Terima kasih memori :-).

Tapi, hidup kita takleh nak terus hidup ngan masa lalu je. Kena maju ke depan. Kan?

Pantai permai. 080913. Isnin. 2353.

You May Also Like

2 comments

  1. comel je post ni..idea bagus, revert to draft. nak buat jugak la boleh? hehe.. kisah hidup dulu simpan jadikan kenangan..

    ReplyDelete
  2. boleh2. silakan.hehe. kadang malu pon ade baca post lame.haha

    ReplyDelete

=)