December 2013

by - 11:43 AM

December review;

1. Birthday iolls la.

Haha. Birthday aku takde hape yg special melainkan aku dah men-tua sebanyak setahun. Duk umah, masak nasi ayam untuk pertama kali. hewhewhew. Lain2, birthday wishes from FB, msj and phone call. Budak2 lab aku siot je, padahal taw je birthday aku. Pagi2 dah mesej2, tak wish pong. dah ptg dekat magrib - Ziera, bday kau eh hari ni?, hepy beday! haaha. Kak Nana lagi la - akak ingat je semalam 1 Dis, beday ziera malas plak nak taip mesej. Madi- eh semalam beday kau eh mek?! Arghhh.. nasib la kawan camni. Hahaha. Tapi nan hado la aku kisah sangat nak sentap2 org tak wish beday. Yang aku kisahkan, arghh aku dah tua, then review balik, ape ntah pencapaian 2013 aku *angkat2 kening*. Tapi for sure aku hargai semua wish dan doa kawan2. Tengkiu!!

Nasi ayam atas tunjuk ajar ain. Haha. Menjadi jugak la :P
Kak Nana dengan mug yang memberi motivasi. Gitttew

 2. Taiping/Ipoh, Perak (7 Dis 2013)

Gerak ke Taiping, kul 9 gerak, kul 2 baru sampai. Pheww. Kesian Fatin, dia ingat KL-Taiping tu 2 jam je. Hahaha. Pastu gi umah Kak Hajar di Ipoh. Makan durian. Jadi aku penonton je la.

Kenduri kawin Ragib with Kak Hajar, Kak Nana, Shahino, Faisal, Fatin
3. Parents datang KL

Akak aku ngajak parents datang KL. Saje, sejak akak aku kawin ma ngan abah tak penah datang tengok umah dorang. Even aku pon tapenah pegi. hewhew. Kacau org honeymoon la. Boleh makan masakan mak, lepaaskan rindu uolss. Tengok muka ma abah. Terubat rindu. Ikotkan aku balik kelantan lambat lagi la. Raya Cina tahun depan. HuhU T_T


Kesayangan saya!
4. Berjimba ngan Hatika

Sebelum wanita ini di cop orang secara sah, elok la aku menggunakan kesempatan ni. Lepas ni kompem susah. Keluar hari Jumaat. hehe. aku pagi pegi je lab. Tetiba rasa tak sedap badan dan diikuti tak sedap hati dengan pelbagai cubaan.hoho. Tak sedap badan aku boleh balik rehat2 kat umah, tapi tak sedap hati....mane boleh duk saje2 tanpa xtvt. hehehe. Terus msj mek tu, dia pon tak pi lab. Terus ajak kuar tang tu gak. Hhaha. Nasib baik tika ni nak je layan aku. :P

Aku makin tinggi kan. compare ngan tika, memang laaa.. hahaaha

 dapat wallet baru, skirt baru. Pehh, sedap sikit hati. ngahahhaa
Lain2 event tak ingat la. Ade lagi ke? lebih2 nya aku duk lab buat keje. Buat keje sangat!

Hurm, 2 hari lagi ke 2014. Tarik nafasssssssssss... Serius aku nebes la nak masuk 2014.

You May Also Like

0 comments

=)