July 2014 - Dear Haxeera,

07 July 2014

Ramadhan 9
Ramadhan 9.

Tahap iman: Merudum.

Kenapa la bulan Ramadhan pon buleh rase jiwa kosong T_T.

Ke sebab tak puasa? Heh.

Tak leh puasa membawa kepada takleh solat membawa kepada tak sentuh quran membawa kepada tak produktif membawa kepada lupa terus nak isi muthabaah. Kejenya makan, tidur, tv. Dah tu membebel jiwa kosong. Hadoi.

Jiwa yang kosong ni memang nak kena isi penuh2.

Kalau puasa, boleh la pi terawikh, boleh bangun tahajjud, boleh ngaji quran. Atleast malamku takdela pas makan tengok tv je. Patotla rasa kosong.huhu



Hanya tinggal planner. Isinya tidak...

Takpela, hargai cuti Allah bagi. Takleh baca Quran kan boleh baca tafsir. *angkat2 kening*.

Semoga Ramadhan kali ni akn lebih baik dari tahun sebelum ni. Aaminnn :)